onsdag 22 september 2010

Våren är på ingång :)

Tänk att det snart kommer vara VÅR och SOMMAR här :) Det känns helt underbart!
Jag har längtat efter beachväder sedan jag kom hit och snart är bikini säsongen äntligen här. För en gångs skull känns det som att jag är förberedd. Normalt sett sitter man i December runt juletid och klagar över att man borde ta tag i sitt liv (igen) efter nyår, man skaffar ett gymkort i början av året med förhoppning om att man ska flytta in på gymmet och att när sommaren kommer ska man vara redo... Ändå rinner det ut i sanden någonstans mellan Mars - April och när sommaren väl knackar på dörren står man där fet och likblek och undrar "Vafan hände?" 
 
När jag kom hit den 6:a April bestämde jag mig redan från början: NU JÄVLAR SKA DET BLI ÄNDRING! Denna sommaren ska jag vara snygg och bekväm i bikini istället för en fucking flodhäst som tidigare säsonger. Jag har varit duktig med träningen och maten sedan jag kom hit och kan inte minnas när jag senast mådde så här bra i mig själv. Visst tråkiga saker händer (och har hänt) längs med vägen som gör att man tvivlar på sig själv MEN man tar sig alltid igenom svackorna och kommer tillbaka stronger then ever!
Ny bikini kryddar ju självförtroendet några extra kilon också när säsongen väl sätter igång.
So, Bring It On Summer!
 

Lite Före och Efter bilder är alltid skoj. SPECIELLT när det är åt detta hållet. Vänstra bilden togs i slutet av Mars precis innan jag reste hit. Högra bilden togs på min födelsedag i Juli. Lite smått skillnad kanske? Eller vad säger ni ;)
 
Nu blir det att läsa några kapitel innan John Blund och jag har en dejt!
Sov så gott
 

3 kommentarer:

  1. Vad kul! Jag hittade den! Har ju också jobbat som barnflicka, dock lite närmare.. På Island hehe.
    kram

    SvaraRadera
  2. Du e så duktig Elin, önskade jag hade lika strongt självförtroende som dej!

    SvaraRadera