måndag 20 september 2010

Kan knappt tro att det är sant

Okej idag är dagen då det hände. Dagen då Elin skaffade blogg. Den dagen trodde jag aldrig skulle inträffa.
Jag är ingen "bloggmänniska" och har alltid sagt att: "Jag ska aldrig skaffa blogg" MEN man har rätt att ändra sig :)

Jag vet att det är många som är nyfikna på att följa mitt liv i Adelaide och att en blogg kanske är ett nödvändigt ont när vi snart går in i ett nytt decennium på 2000-talet.

Hur ofta jag kommer göra inlägg, infoga bilder eller ens skriva något intressant vågar jag inte svara för nu.
Detta är ett nytt kapitel i mitt liv. Ny sida i boken, nytt bläck i pennan och det får bli som det blir. Tack för att ni läste dessa rader och hoppas att vi ses igen.

6 kommentarer:

  1. VÄLKOMMEN till bloggvärlden!
    Ser med nöje fram emot att få följa dig här=)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Elin till landslaget!

    SvaraRadera
  3. Underbart, Elin! :) Du anar inte hur glad jag blev nu :) puss o kram

    SvaraRadera
  4. Weoweoweo... Kul gummsan!
    Kommer följa din blogg som en lus på grönbladet... öhhhh.... Puss <3

    SvaraRadera
  5. TACK alla för era söta kommentarer det värmer verkligen. Ha en toppen helg! Puss och kram

    SvaraRadera