söndag 21 november 2010

Sunny weather and happy feelings

  

  

Soligt väder, klarblå himmel, lunch på stranden kan det bli bättre? Jaaaa det kan det.
Detta är bara våren här, sommaren har inte kommit än utan det kommer bara bli varmare och varmare från och med nu. Ingen kan vara gladare än jag över det... (hahaha jo kanske Hanna)
Solen gör mig lycklig. Solen värmer mig innifrån och ut och jag kan inte sluta le. Jag är påväg att sätta mina mål och det skall såklart belönas :)

Nu har det gått flera veckor sedan jag uppdaterade bloggen. Kalla det lathet, jag har ingen annan förklaring.
Motivationen försvann för några veckor men nu är den tillbaka (Iaf tillfälligt) Livet i Adelaide är underbart och om bara en ynka pynka vecka kommer min mamma ner hit och hälsar på i nästan 3 veckor :)
Jag ser fram emot det och längtar så att jag nästan inte kan sitta still.

Livet är för kort för att slösas bort, vi lever bara en gång. Jag väljer att leva mitt liv fullt ut - alltid!




2 kommentarer:

  1. Åh Elin! Va roligt att hitta din blogg! Jag har bara sett lite kommentarer hit o dit på Facebook, och då förstått att du påbörjat något nytt i ditt liv. Ska bli jättekul att följa dig här! Har redan spanat igenom bloggen lite, och vilket underbart liv du verkar leva :) du sprider sån positiv energi omkring dig...

    Hoppas du mår finfint! Och kika gärna in på min blogg om du har tid och lust :) Många Kramar Åsa (Karlsson :)

    SvaraRadera
  2. 35 grader i går och 34 i dag är helt okej. Nu är vädret på topp och det som saknas på min balkong är du, vin och massor utav timmar för prat och skratt. kram kram

    SvaraRadera