tisdag 23 november 2010

La Roux - Bulletproof

              
                       
                                               
Underbar utsikt de har på 78:an... Om man ändå hade haft en pool, shit alltså. Jag saknar den där poolen och sällskapet...

Min hjärna tänker men mina tankar sammarbetar inte med mig. Varför kan man inte vara svinrik och slippa bekymmra sig över sånna saker som att hur fan man ska ha råd att överleva? Inget i livet är gratis - nähäää ohhhfaaan. Men det hade varit så fint om det hade varit gratis ibland. Jag vill ha råd att unna mig saker, jag vill inte leva som en fattig kyrkråtta som hankar sig fram. Jag vill ha ett sprängfyllt konto med pengar, men det är inte lätt att ha det om man aldrig får tummarna loss att börja spara. (Sen att man inte har världens mest välbetalda jobb hör kanske till saken också)

Jag tänker för mycket, för ofta och för länge. PÅ ALLT! Måste sluta med det, allt löser sig på ett eller annat sätt.

Reggaeton-övningen ikväll var helt underbar, det är nog en av de roligaste sakerna jag provat på. Vi är 9 tjejer som dansar hip hop/latin dance/salsa inspirerad dans och övar för att ha ett uppträdande i mitten av Mars. Feminint och sexigt fast med en militär strikt rytm och det kommer bli sjuuuukt läckert om vi bara får allt att klaffa. Ikväll började vi med att göra olika formationer och vi kommer vara hot hot i våra uniformer.

Nähä lite fejjan nu och sedan läggdags kanske? JA TACK!

Sov gott allihopa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar