onsdag 16 mars 2011

50 weeks done, Two weeks to go... 365 days wow


MINA UNDERBARA REGGAETON BRUDAR SOM JAG KOMMER SAKNA ER <3


Oj nu var det skrämmande längesedan jag postade något här i bloggen. Jag har tänkt att jag borde skriva något så många gånger... Men finner inte tiden gör massa annat hela tiden... ("gör annat" som i Facebookar och tar massa kort hahaha)

Men nu var det liksom dags att börja skriva igen. Eller iallafall ett litet inlägg för att underhålla bloggen.
Livet går upp och ner, ibland har man bra dagar och ibland lite mindre bra dagar.
Just nu känner jag mig glad fast stressad. Bara två veckor kvar av mitt år i Australien.
T V Å    Y N K A    P Y N K A    V E C K O R!
Allt som skall hinnas med innan dess gör mig smått panikslagen.
Packa
Säga hejdå till alla
Packa lite mera
Gå på någon fest
Träna
Packa det sista!

Jag har haft ett spännande år i Adelaide det är ett som är säkert. Tappat mycket, både i tålamod och i kilon haha... Jag har Zumbat och Reggaetonnat som en toka och många där hemma är nog uttjatade av mitt Zumba snack MEN guess what? I don't care. Störs du av det, sluta läs om mitt liv då!
Nu ser jag med spänning fram emot att möta våren och lyckan i Sverige igen.
Vem vet vad livet för med sig... ;)

Kram till er alla

1 kommentar:

  1. Ta vara på sista tiden gummsan så ses vi SNAAAAART! Lav Jooooooo....

    SvaraRadera